Cistelles verdura i fruita ecològica de la finca Es Vinyol, Manacor

Cistelles verdura i fruita ecològica de la finca Es Vinyol, Manacor

martes, 15 de febrero de 2011

Transgènics a Mallorca


- La plataforma Mallorca Lliure de Transgènics ha presentat avui a Palma els resultats de les darreres prospeccions que s'han fet per identificar cultius transgènics sembrats a Mallorca.

L'any 2007 es va aprovar al Parlament la proposició no de llei de declarar les Illes Balears Zona Lliure de cultius Transgènics, i es va decretar la creació del registre d'aquests cultius i la creació de la comissió de bioseguretat de les Illes Balears.

La Plataforma denuncia que el darrer any aquest organisme no ha acomplert la seva funció i els cultius transgènics són cada vegada més presents a les illes.


La pàgina de "Mallorca sense transgènics":



1 comentario:

  1. La manera mas pacífica y contundente de luchar contra esta barbaridad es no consumiendo transgénicos de ningún tipo, en Grennpeace esta la lista roja y la verde de las empresas y los productos que tienen transgénicos. La semana pasada estuve en el IES de Alcudia y una profesora me comentó que el ayuntamiento ha tenido que enviarles una carta a los ciudadanos dicendo que el agua de Alcudia de los grifos no era potable casi ni para cocinar debido a la contaminación de Sa Pobla.
    Hace unos 20 años en el casamiento de una amiga, me sentaron en la mesa junto a un productor de patata de Sa Pobla que afirmaba que no se podía cultivar este producto sino era a través de esquicharlos con insecticidas químicos porque los rendimientos no eran los adecuados. Mucho ha pasado en estos 20 años, ahora sabemos perfectamente que no es así. Sigamos actuando en nuestro consumo, por nuestra salud, por la de todos, por el planeta. Eso sí os recomiendo no enfadarse con los que no piensan igual, que cada uno hagamos lo que podamos.

    ResponderEliminar