Cistelles verdura i fruita ecològica de la finca Es Vinyol, Manacor

Cistelles verdura i fruita ecològica de la finca Es Vinyol, Manacor

lunes, 24 de enero de 2011

MÉS INFORMACIÓ

Bones a tothom!
Veig que la cosa marxa. Na Yolanda m'ha comentat les noves possibilitats per demanar a mes proveïdors. Si vos pareix bé podríem crear un espai destinat al relacionat amb l'agrupació de la mateixa manera que hi ha de receptes.
Per cert m'han contat que vareu gaudir molt de fer de "ajudant de pagesos".
En aquest espai podríem penjar la informació pel que fa als preus, proveïdors i temes relacionats amb associacions de consum.
Aquí vos deix un document que informa de com fer una associació de consum i un enllaç. A més, pel proper mes si voleu podríem tornar a fer un sopar i si tot va bé vindria gent d'un grup de consum de Palma per contar-nos la seva experiència.
Bona nit i salut per tothom!!!

La web és: http://www.ecoconsum.org/
Guía per constituir grup de consum

1 comentario:

  1. Hola a Todos:

    Como veo que os la apañais bien solitos ya no digo nada más sobre el tema de ls catálogos...de la lista de productos que ha enviado Anja, yo también soy partícipe, punto por punto, aunque lógicamennte en menos cantidad (ya estoy hablando con mi familia para que también se apunte). Tengo que decir que las harinas que compramos en Ecoilla son excelentes, pero de momento no hemos contactado con el molino, estamos en ello. Dato por tanto bueno, son de Aragón y el pan que hemos hecho ha salido formidable. En lo de la leche seguimos esperando que nos digan cosas (los de Ecoilla). Me parece bien quedar para hacer una cena y hablar de estas y otras cosas.

    Saludos a todos!

    Raquel

    ResponderEliminar